Martina Horváthová – Na prácu tejto mladej dámy ste už možno natrafili v sieti drogérii DM Drogerie Markt . Prírodná kozmetika, ktorá nezaťažuje prírodu ani naše telo a navyše príjemne vonia je pre Martinu Horváthovú vášňou, čo dokazuje aj fakt, že sama je autorkou zložení ich produktov.
Spoločnosť Google sa v mnohých smeroch snaží o vzdelávanie ľudí nielen v zahraničí, ale aj u nás na Slovensku. Okrem projektu #IamRemarkable, o ktorom sme písali nedávno, je tu aj projekt Grow with Google.
Táto iniciatíva umožňuje predovšetkým ženám a nedostatočne zastúpeným skupinám osláviť svoje úspechy nielen na pracovisku, ale aj mimo neho. Jej cieľom je zlepšiť motiváciu a zručnosti jednotlivých ľudí, búrať predsudky a stereotypy, ktoré im bránia v tom, aby verili v seba a svoje schopnosti.
Júlia Micháleková – študovala marketing na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Viac ako 8 rokov pracovala pre agentúru Visibility a ešte počas práce tam stála pri zrode agentúry DASE, ktorá je prvou agentúrou na Slovensku, ktorá sa zameriava výlučne na webovú analytiku.
Pred rokom vzniklo v Bratislave zaujímavé coworkingové centrum SPACE UP, ktoré bude miestom našej konferencie pre malých a začínajúcich podnikateľov SmallBiz.sk. Je to priestor, kde sa stretávajú ľudia z viacerých pracovných oblastí. Nie je to totiž coworkingové centrum, ktoré by bolo zamerané iba na jeden sektor
Za úspešným podnikaním stoja nielen dobré nápady, ale aj mnoho vynaloženého úsilia a roky driny. Ale čo keď máte dobrý nápad, no neviete ako ho premeniť na dobrý biznis. Alebo vám podnikanie nejde predstáv? Čo s tým? Inšpiratívnym a navyše aj bezplatným riešením je profesionálna pomoc Národného podnikateľského centra.
Imrich Kovaľ – analytik, konzultant a obchodník, ktorý sa už viac ako 10 rokov venuje digitálu s dôrazom na Open Source redakčné systémy WordPress, Joomla a Magento. Pomáha klientom s ich online riešeniami na mieru, firemnými prezentáciami, produktovými webmi, eshopmi a propagáciou projektov prostredníctvom online marketingu.
Karin Kniez – už viac ako 20 rokov školí, prednáša a koučuje a je zakladateľkou spoločnosti Maxwill. Špecializuje sa na aktívny predaj, orientáciu na zákazníka a psychológiu podnikania.
Silvia Balejčíková – z agentúry Basta Digital študovala na Masarykovej univerzite v Brne. Špecializovala sa na marketing a prácu so štatistickými metódami. V Basta Digital sa venuje optimalizácii pre vyhľadávače, analýzam kľúčových slov a linkbuildingu
Peter Kniez – sa špecializuje na social media, on-line marketing, tvorbu foto a video obsahu pre sociálne siete pre zadávateľov z rôznych oblasti podnikania. Facebook ako pracovný a predajný nástroj využíva v spolupráci s klientami uspešne už viac ako 8 rokov.
Veronika Svobodová – pracovala ako online marketérka pre značku F&F, kde mala na starosti okrem iného aj oslovovanie blogerov a spoločné spolupráce, či prípravu blogerských eventov.
Tomáš Langermann je od roku 2011 súčasťou agentúry Power Coaching. Špecializuje sa na rozvoj komunikačných a obchodných zručností, strategické plánovanie úspechu, argumentáciu a iné.
Ivana Maleš – sa narodila v Novom Sade, Srbsku. V roku 1998 prišla na Slovensko študovať Environmentalistiku na Prírodovedeckej fakulte, UK v Bratislave. V roku 2003 ukončila štúdium na Katedre krajinnej ekológie.
Tatiana Kušnírová Gernátová – fotografka, ktorá sa venuje foodstylingu a fotí jedlá či nápoje do kuchárskych kníh. Okrem toho sa venuje produktovej fotografii či decorstylingu.
Milan Bardún – je jeden z najznámejších blogerov na Slovensku. Vyštudoval záhradnú architektúru a v roku 2013 sa na pobyte v Estónsku rozhodol založiť si svoj vlastný cestovateľský blog Bez Mapy, ktorý mu neskôr začal meniť život.
Katarína Fašanková – zakladateľka a majiteľka úspešného eshopu s detskými hračkami Minilove, ktorý valcuje slovenský instagram. Na slovenský trh priniesla kvalitné drevené hračky zaujímavých značiek, ktoré túži mať doma nie jedno dieťa alebo jeho rodičia.
Oliver Jakubík – „Nikdy nerobte veci, ktorým nerozumiete. Máte pocit, že grafiku, účtovníctvo, vytvorenie webu, výber vhodného kandidáta, spísanie zmluvy, nastavenie IT vecí a pod. „nejako” zvládnete aj vy? Super, ale nerobte to a najmite si dodávateľa, ktorý sa v tom naozaj vyzná.“
V dnešnej dobe sociálnych sieti, kde je možné sa prezentovať ako písaným slovom tak fotkami či videom človek ľahko nadobudne pocit, že vlastná webstránka je zbytočný rozmar. Je to však skutočne tak?
Zora Puškáčová – pôvodne vyštudovaná právnička, je grafická dizajnérka, fotografka, a v neposlednom rade aj zakladateľka značky Kura Harabura. Tvorí netuctové oblečenie s kreatívnymi textami, pripravuje grafické návrhy pre rôzne iné značky a poukazuje na čoraz väčší problém plagiátorstva v kreatívnom odvetví. Prečítajte si zaujímavé informácie o tom, ako vidí kopírovanie na Slovensku jedna z pozvaných prednášajúcich konferencie SmallBiz.sk v Bratislave.
Hashtag marketing je naozaj užitočná vec, ak ju viete robiť správne. Na základe hashtagov si viete dohľadať zmienky o svojej značke, alebo nájsť zaujímavý obsah na svoje sociálne siete. Vďaka hashtagom dokážete získavať nových sledovateľov, alebo budovať povedomie o vašej značke. O tom ako nájsť vhodné hashtagy pre vaše posty sa dočítate na blogu neskôr.
Skoro každý zo začínajúcich a malých podnikateľov pracuje z domu. Je to veľký benefit pri šetrení každého eura, ktoré hlavne v začiatkoch nemá nikto na rozhadzovanie. Ušetrené peniaze vedia investovať inak a z bytu či domu sa stane neraz firemná kancelária.