fbpx

Program konferencie SmallBiz.sk

Dopoludnia bude program konferencie SmallBiz.sk prebiehať na dvoch pódiách. Po obednej pauze, na ktorú vás srdečne pozývame, bude program pokračovať na spoločnom pódiu, na ktorom sa prebehne aj panelová diskusia. 

Pódium A

9:00 - Funkčná a bezpečná webstránka

milan sanitra
  • Poznáte význam SSL, https, GDPR či Cookies na vašej webstránke?
  • Záleží vám na tom, aby váš web bol v súlade so zákonom?
  • Ako si vybrať správneho dodávateľa pre váš web?

MILAN SANITRA 
SPACE UP

Podnikateľ a zakladateľ spoločnosti SANvest. Na slovenský trh sa nebál priniesť exkluzívnu značku vlasovej kozmetiky Nanogen a dokonca sa stal jej výhradným distribútorom. Neskôr založil vlastnú kozmetickú značku pre americký trh, ktorá sa vyrába v USA a Nemecku. Na jeseň roku 2018 otvorili vďaka nemu brány coworkingu SPACE UP, kde sa bude konferencia SmallBiz konať.

9:30 - Ako efektívne uchopiť marketing

Roman Oruzinsky Lubomir Matejovic
  • Chceli by ste začať s marketingovými aktivitami, ktoré by vám pomohli zviditeľniť vaše podnikanie?
  • Záleží vám na tom, aby váš web bol v súlade so slovenským zákonom?
  • Neviete ako si vybrať správneho dodávateľa pre váš web?

ROMAN ORUŽINSKÝ a ĽUBOMÍR MATEJOVIČ 
Alt Tag Media

Podnikatelia s viac ako 10 ročnými skúsenosťami v marketingu. Agentúra Alt Tag Media sa venuje vzdelávaniu a marketingu pre malých podnikateľov. Učia ako začať s marketingom tak, aby bol investíciou, ktorá sa vráti a pomôže vašej firme rásť.

10:00 - Copywriting v emailmarketingu

oliver jakubik
  • Ako posielať emaily, ktoré budú vaši zákazníci radi otvárať a čítať?
  • Môže emailmarketing efektívne využívať každý?
  • Ako správne zapojiť psychológiu predaja cez emailmarketing?

OLIVER JAKUBÍK
mebrand

Vyštudoval mix humanitných predmetov a už počas VŠ štúdia začal pracovať ako predajca a obchodný manažér. Neskôr zastával vrcholové obchodné a manažérske pozície, kde úspešne viedol strategické a obchodné tímy. Od roku 2008 pomáha spolu s tímom lektorov a konzultantov firmám, manažérom a podnikateľom v oblasti osobného rozvoja a rozvoja značky zamestnávateľa, v rámci vlastnej konzultačnej spoločnosti. Ako tréner viedol firemné školenia, zážitkové workshopy a verejné prednášky pre viac ako 6 000 účastníkov. Verí, že úspešná prednáška, školenie alebo workshop je kombináciou priateľskej atmosféry, atraktívneho obsahu a schopnosti dať účastníkom konkrétne odpovede na otázku „Aký má byť zajtra môj prvý krok k zmene?” ​

10:45 - Ekológia v podnikaní

ivana males
  • Záleží vám na tom, aby bola vaša značka ekologicky zodpovedná?
  • Poznáte ekologickejšie alternatívy pre vaše podnikanie?
  • Je nutné, aby značka zmýšľala ekologicky?

IVANA MALEŠ
Inštitút cirkulárnej ekonomiky

Vyštudovala Environmentalistiku na Prírodovedeckej fakulte, UK v Bratislave. V roku 2003 ukončila štúdium na Katedre krajinnej ekológie. Po ukončení štúdia začala pracovať v oblasti odpadového hospodárstva. 15 rokov sa venuje téme odpadového hospodárstva v súkromnej a najmä v komunálnej sfére.⁠ Je tvorcom niekoľkých koncepcií pre reformu odpadového hospodárstva na komunálnej úrovni a spoluzakladateľkou Inštitútu cirkulárnej ekonomiky, kde momentálne pôsobí.⁠

11:15 -Ako predchádzať rutine a nevyhorieť na sociálnych sieťach

Peter Kniez
  • Chcete vedieť tvoriť zaujímavý obsah pre váš Instagram či Facebook?
  • Ako mať svoje sociálne siete pod kontrolou a nezblázniť sa z toho?
  • Poznáte všetky aktuálne účinné možnosti a nástroje, ktoré vám sociálne siete ponúkajú?

PETER KNIEZ
Maxwill

Špecializuje na sociálne média – (hlavne Facebook a Instagram), on-line marketing, tvorbu foto a video obsahu pre sociálne siete pre zadávateľov z rôznych oblastí podnikania. Facebook ako pracovný a predajný nástroj využíva v spolupráci s klientmi úspešne už viac ako 8 rokov. ⁠⠀

Pódium B

9:00 - Najčastejšie chyby (nie len) začínajúcich podnikateľov

oto kona
  • Poznáte najčastejšie chyby v úvode podnikania?
  • Ako začať podnikať a nenaraziť?

OTO KÓŇA
NYC Corner

Vyštudoval politický marketing na Masarykovej univerzite v Brne. Počas štúdia pracoval aj v New Yorku. V uliciach Brooklynu sa po prvý krát stretol s pouličným gastrom, ktoré ho neskôr inšpirovalo. Založil úspešný Regal Burger a neskôr otvoril NYC Corner, ktorý sa zameriava na kvalitný svetový streetfood.⁠ Pomocou pripravovanej aplikácie chce výrazne zjednodušiť naštartovanie každého nového biznisu.⁠

9:30 - SEO - kde, kedy a ako?

silvia balejcikova
  • Chcete sa zobrazovať na popredných priečkach výsledkov vyhľadávača?
  • Je pre vás SEO vhodné a o čo vlastne ide?
  • Poznáte platenú Google reklamu, ktorá vás dostane na prvé priečky vyhľadávačov v jednom okamihu?

SILVIA BALEJČÍKOVÁ
Basta Digital

Študovala na Masarykovej univerzite v Brne. Špecializovala sa na marketing a prácu so štatistickými metódami. V Basta Digital sa venuje optimalizácii pre vyhľadávače, analýzam kľúčových slov a linkbuildingu.

10:00 - Autorské práva a ochranná známka značky

zora puskacova
  • Tvoríte originálne autorské produkty či dizajny a chcete ich ochrániť pred plagiátorstvom?
  • Začal vašu tvorbu či spôsob prezentácie niekto kopírovať?
  • Premýšľate nad registráciou ochrannej známky vašej značky?

ZORA PUŠKÁČOVÁ
KuraHarabura

Pôvodne vyštudovaná právnička, no aktuálne ju viac zamestnáva práca na vlastnej značke Kuraharabura, ktorej je zakladateľkou. Tvorí netuctové oblečenie a doplnky s kreatívnymi textami a pripravuje grafické návrhy pre rôzne iné značky. V poslednej dobe začala verejne viac poukazovať na čoraz väčší problém plagiátorstva v kreatívnom odvetví.

roman hojer

JUDr. ROMAN HOJER
Advokátska kancelária JUDr. Roman Hojer s.r.o.

Študoval na Masarykovej univerzite v Brne a počas svojej 11 ročnej praxe poskytoval právne služby pre najväčšie bankové a finančné ústavy v Slovenskej republike. Spoločne so Zorou Puškáčovou prednášajú o autorských právach pre tých, ktorým nie je ich autorská tvorba ľahostajná a chcú sa o možnostiach ako sa brániť dozvedieť viac.

10:45 - Cesta zákazníka nákupným procesom​

julia michalekova
  • Poznáte svojho ideálneho zákazníka? Čo má rád a ako si ho získate?
  • Viete, ako sa o neho starať pred nákupom, počas a po ňom?
  • Ako získať vracajúcich sa spokojných zákazníkov pre váš obchod?

JÚLIA MICHÁLEKOVÁ
DASE/Google certifikovaný tréner

Študovala marketing na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Viac ako 8 rokov pracovala pre agentúru Visibility ešte počas práce tam stála pri zrode agentúry DASE , ktorá je prvom agentúrou na Slovensku, ktorá sa zameriava výlučne na webovú analytiku. Okrem toho je Júlia certifikovanou trénerkou Google.

11:15 - Motivácia v podnikaní

tomas langermann
  • Ako si zachovať v podnikaní vlastnú slobodu?
  • Je podnikanie pre každého?
  • Ako nestratiť motiváciu?

TOMÁŠ LANGERMANN
Power Coaching

Od roku 2011 je súčasťou agentúry Power Coaching. Špecializuje sa na rozvoj komunikačných a obchodných zručností, strategické plánovanie úspechu, argumentáciu a iné. Je držiteľom dvoch zápisov do Guinessovej knihy rekordov, zakladateľom niekoľkých úspešných firiem a zároveň certifikovaným lektorom Asociácie lektorov a kariérnych poradcov.

Spoločné pódium

12:45 - Ako si poradiť s cenotvorbou a pokojne spávať?

karin kniez
  • Lámete si hlavu s voľbou správnej ceny pre svoje produkty či služby?
  • Ako reagovať na zákazníkove, „To je drahé…“?
  • Máte svoje ceny nastavené správne?

KARIN KNIEZ
Maxwill

Školí, prednáša a koučuje už viac ako 20 rokov. Špecializuje sa na aktívny predaj, orientáciu na zákazníka a psychológiu podnikania. Dlhodobo spolupracuje s firmami všetkých veľkostí, od živnostníkov, cez hotely, malé a stredné firmy až po výrobne závody a nadnárodne korporácie.⁠⠀

13:15 - Produktová fotografia, ktorá predáva

tatiana kusnirova gernatova
  • Ako fotiť produkty, aby boli „na zožratie“?
  • Môžem mať skvelé fotky aj bez drahej fotovýbavy?
  • Ako osloviť toho pravého fotografa pre svoje produkty?

TATIANA KUŠNÍROVÁ GERNÁTOVÁ
Tanindesk

Venuje sa foodstylingu a fotí jedlá či nápoje do kuchárskych kníh. Okrem toho sa venuje produktovej fotografii či decorstylingu. Vytvára špeciálne fotopozadia TaninDesk, vďaka ktorým je fotenie jednotlivých produktov ľahšie.

13:45 - Ako osloviť blogera na spoluprácu

veronika svobodova
  • Chceli by ste si dohodnúť spoluprácu s blogerom, no neviete ako na to?
  • Ako si vybrať toho správneho blogera pre vašu značku?
  • Na čo by ste si ako firma mali dať pozor?

VERONIKA SVOBODOVÁ
Special edition life/Superblogeri

Študovala cudzie jazyky a istý čas žila dokonca v Rusku. Ako marketérka pracovala pre značku F&F, kde sa venovala okrem iného aj komunikácii a príprave eventov pre blogerov a neskôr sa stala členkou tímu spoločnosti Cewe. Sama píše blog Special Edition Life , ktorý je venovaný móde a stajlingu, sladkým drobnostiam či cestovaniu. Dnes pôsobí na voľnej nohe a okrem toho, že sama spolupracuje s firmami, spája ich aj s ďalšími blogermi a stojí tiež za projektom Superblogeri , ktorý sa venuje vzdelávaniu a spájaniu slovenských blogerov.

14:15 - Čo sa skrýva za pojmom "influencer marketing"

milan bardun
  • Ako si nastaviť podmienky spolupráce tak, aby ste boli obe strany spokojné?
  • Čo od blogera/influencera očakávať a čo nie?
  • Na čo by ste si ako firma mali dať pozor?

MILAN BARDÚN
Bez mapy

Milan Bardún je jeden z najznámejších blogerov na Slovensku. Vyštudoval záhradnú architektúru a v roku 2013 sa na pobyte v Estónsku rozhodol založiť si svoj vlastný blog o cestovaní – Bez Mapy, ktorý mu neskôr začal meniť život. Dnes cestuje po celom svete a spolupracuje so zaujímavými značkami. Okrem cestovania sa venuje copywritingu, online marketingu a tvorbe podcastov.

Panelová diskusia s tromi úspešnými značkami

KatarinaFasankova

Katarína Fašanková

Na slovenský trh priniesla kvalitné drevené hračky zaujímavých značiek, ktoré túži mať doma nie jedno dieťa alebo jeho rodičia. Množstvo vracajúcich zákazníkov oceňuje špeciálny osobný prístup majiteľky eshopu MINILOVE, balenie v akom im hračky domov prichádzajú, či samotný obsah, ktorý Katka ponúka na svojom instagrame.

Marián Németh

Značka PÍSKACIE je na trhu od roku 2013 a je lokálnou najviac ako to ide. Ekologické látky tkané v susedných Čechách a poctivo ručne šité produkty v dielničke v Hlohovci. K podnikaniu sa stavajú zodpovedne a nešijú tovar do skladov, ale iba v počtoch, aké sa dokážu predať.

Martina Horváthová

Na prácu tejto mladej dámy ste už možno natrafili v sieti drogérii DM. Prírodná kozmetika TWO COSMETICS, ktorá nezaťažuje prírodu ani naše telo a navyše príjemne vonia je pre Martinu Horváthovú vášňou, čo dokazuje aj fakt, že sama je autorkou zložení ich produktov.

Okrem prednášok vás počas celého dňa čaká:

  • Chutný catering
  • Možnosť konzultácie vášho biznisu v boxe generálneho partnera firmy Merineo
  • Uvoľnená atmosféra v dobrej nálade
  • Návrh vizitiek v stánku grafickej dizajnérky a to úplne zadarmo
  • Aktívny networking s inými účastníkmi a prednášajúcimi
  • Užitočné kontakty pre vaše podnikanie
  • Darček zadarmo – kniha od Renáty Mazúrovej o sebarozvoji
  • Inšpiratívna panelová diskusia s tromi úspešnými slovenskými značkami

A že ste ešte na konferencii nikdy neboli a nie je to nič pre vás? Nedajte sa odradiť! Po vystúpení z našej komfortnej zóny sa dejú veľké veci! 🙂
Tak to poďte zažiť s nami!
Vidíme sa?

tešíme sa na vás
Prejsť na začiatok